• 15-03-2021, 21:17:18
    #10
    Her zaman diploma konuşur. Bırakırsan olurda ileride en kötü a101, şok başvuru yaparsan üniversite mezunu alıyorlar bilgin olsun.
  • 15-03-2021, 21:17:19
    #11
    Öncelikle bol kazançlar bana lise biraz vakit kaybı gibi geliyor eğer kendine güveniyorsan uzaktan devam et. Daha fazla vaktin olur.
  • 15-03-2021, 21:17:19
    #12
    Kesinlikle liseyi bırakma..
  • 15-03-2021, 21:17:25
    #13
    imkanın varken okulu bırakmak yapacağın en büyük aptallık olur
  • 15-03-2021, 21:17:43
    #14
    okumak illaki bir işin olması anlamına gelmiyor kardeşim bence eğitimine devam etmelisin. Şuan anlamazsın belki ama ilerde bununla ilgili pişman olursun okuluna devam et derim ben. Her şey gönlünce olsun.
  • 15-03-2021, 21:17:43
    #15
    Kanka bence en azından liseyi bitir. Bir üniversiteye de git ancak okumasan da olur. Bunları ortam açısından söylüyorum. Üniye temel amacım eğlenmek olarak gideceğim seneye. Bu arada kazanç kaynağın nedir?
  • 15-03-2021, 21:17:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    En azından liste bitirin derim
  • 15-03-2021, 21:18:08
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet için bile lise bitirme şartı var. Lütfen yeniden düşün.
    Ayrıca zorunlu eğitim 12 yıl, bırakırsan ailen bundan sorumlu tutulacaktır.
    Babm ortaokul mezunu 1 ay önce ehliyet sınavından geçti . Araştırıp öyle yazalım
  • 15-03-2021, 21:18:17
    #18
    Lise + en kötü iş yapmak istediğiniz alanda 2senelik üniversite bitirmenizi tavsiye ederim ben ki zorlanmazsınızda