• 15-03-2021, 21:18:53
    #19
    Açıktan bitireceğim liseyi zaten şuan bırakmak mantıklımı çünkü üni okuyup 3k maaş için lise patronumun himayesinde çalışmak istemiyorum
  • 15-03-2021, 21:19:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ne yaparsan yap, lise diplomasını almadan bırakma kardeşim. Hatta mümkünse çalışırken bile git AÖF üzerinden üniversite için uğraş. Emin ol hiçbir faydası olmasa dahi sana değer katacaktır, bu değeri de ileride anlarsın. Dediğim gibi gerekirse çalış, işçi ol, işini kur ne yaparsan yap. Ama arka plânda diploma ve öğreneceklerin şart.
  • 15-03-2021, 22:02:34
    #21
    Kurtarma sinavi yaparlar iyi hazirlan en kotu 1 sene daha gidersin.
  • 15-03-2021, 22:11:02
    #22
    bende aynı düşünce içerisindeyim. kazanç lise2 yim kazanc oranımız hemen hemen aynı gibi. okulu bırakmayı düşünüyodum fakat diplomaları almak için okumaya karar verdim. iyi kötü bir diploma şart. para gelip geçicidir
  • 15-03-2021, 22:49:01
    #23
    Şuan kazandığın gelirin. 1 ay sonrası bile garanti değilken liseyi bırakman hata olur. Eğer çevrene göz atarsan nice milyoner insanların batıp tenezzül edip almadıkları diplomalara muhtaç kaldıklarını görürsün
  • 15-03-2021, 23:10:24
    #24
    Şöyle bir posta denk gelmiştim. 14-15 yaşlarımda annemle dövme yaptırmak adına ciddi kavga etmiştim ve bana izin vermemişti. Şimdi düşünüyorum da iyi ki izin vermemiş değilse belimde kocaman One Direction yazacaktı.

    Bu fikir benimde aklımdan geçmişti liseye giderken lakin hayat şartlarının neler getireceği belli olmaz sen 3 sene götürmüşsün bir sene daha dişini sık bütünleme sınavları devam ediyordur illaki bizim zamanımızda vardı bu sınavlardan. En kötü açık liseye geç ama bitir derim.
  • 15-03-2021, 23:11:58
    #25
    Liseyi mutlaka bitir mümkünse örgün olsun yoksa ilerde çok pişman olursun
  • 15-03-2021, 23:14:25
    #26
    Üni hayatını yaşa birde cebinde paran varsa iyi yaşarsın YTD
  • 15-03-2021, 23:38:36
    #27
    liseyi bitir istediğin üniyi oku istediğin işi yap

    okurken de çalışılabiliyor.