Konu
Okulu bırakmak?
15-03-2021, 22:11:02
#22
msevinc
bende aynı düşünce içerisindeyim. kazanç lise2 yim kazanc oranımız hemen hemen aynı gibi. okulu bırakmayı düşünüyodum fakat diplomaları almak için okumaya karar verdim. iyi kötü bir diploma şart. para gelip geçicidir