Şöyle bir posta denk gelmiştim. 14-15 yaşlarımda annemle dövme yaptırmak adına ciddi kavga etmiştim ve bana izin vermemişti. Şimdi düşünüyorum da iyi ki izin vermemiş değilse belimde kocaman One Direction yazacaktı.
Bu fikir benimde aklımdan geçmişti liseye giderken lakin hayat şartlarının neler getireceği belli olmaz sen 3 sene götürmüşsün bir sene daha dişini sık bütünleme sınavları devam ediyordur illaki bizim zamanımızda vardı bu sınavlardan. En kötü açık liseye geç ama bitir derim.