Ne yaparsan yap, lise diplomasını almadan bırakma kardeşim. Hatta mümkünse çalışırken bile git AÖF üzerinden üniversite için uğraş. Emin ol hiçbir faydası olmasa dahi sana değer katacaktır, bu değeri de ileride anlarsın. Dediğim gibi gerekirse çalış, işçi ol, işini kur ne yaparsan yap. Ama arka plânda diploma ve öğreneceklerin şart.