Şuan kazandığın gelirin. 1 ay sonrası bile garanti değilken liseyi bırakman hata olur. Eğer çevrene göz atarsan nice milyoner insanların batıp tenezzül edip almadıkları diplomalara muhtaç kaldıklarını görürsün