Hiç öyle şey olur mu nasıl kaldın? Bırakmak senin için son çare ise açık liseye geçip belki eğer yarım dönem kaldıysan seneye bitirebilirsin (açık öğretimde 18 yaş üstünde 3.dönem var). Benim sözüme göre değil açıköğretim bürosuna giderek yardım aldıktan sonra yap. Ama tekrar söylüyorum en son çaren bu, daha dönem bitmeden kaldım diye düşünmenin neresi doğru, baban ile birlikte okuluna git müdürle görüşün illa bir çıkar yolu olacaktır.