Liseyi bitirmenizi öneriyorum. Hayatımızın neler getireceğini kimse bilmez. Elinizde lise diploması olması en azından istediğiniz bir süreçte uni kapısı açılır ve askerliğinizi tescil ettire bilirsiniz.