Konu
Okulu bırakmak?
16-03-2021, 16:39:05
#41
mantarmen
Liseyi bitirmenizi öneriyorum. Hayatımızın neler getireceğini kimse bilmez. Elinizde lise diploması olması en azından istediğiniz bir süreçte uni kapısı açılır ve askerliğinizi tescil ettire bilirsiniz.