Sınıftaki hoca bırakmaz falan diye düşünme hocam bizim 45 kişi başlıyor 30 kişi kalıyor yıl sonu 20 kişi anca geçiyor okulu eğer cidden ben bu işi başarırım okumadan da bir meslek sahibi olacağını düşünüyorsan sana kalmış Ama bu senede sınıfta kalma olmaz diye düşünüyorum en son çıktığı televizyon programında Ziya selçuk'a sorular sorulmuş sınıfta kalmak var dememiş geçme da var dememiş zaten uzaktan eğitim bu sene de bırakmazlar herhalde İnşallah sınav mevzusuna dönmez