kardeşim bi şekilde liseyi bitir ama üniversite için aynı şeyi söylemiyorum iyi bir okul iyi bir bölüm kazanamazsan boşuna masraf etme açıktan bitir maksat diploma olsun elinde uzaktan eğitimlerle az da olsa teorik bilgilerin de olur.O sürede sevdiğin sektörde kendini geliştirirsin
bu arada sınıfta kalmayı dert etme,benim kardeşim ortaokul döneminde yaşadığı fobi ve korkular sebebiyle 2 sene okuluna ara verdi bunu doktor kontrolünde yaptık sonra 8.sınıftan tekrar başladı ve vefa lisesini kazandı şuan da maşallah çok iyi kendi yaş grubu ile eğitim almıyor ama bunu dert etmedi,sende etme yani tekrar mı yapılacak yap bişey olmaz ayrıca biraz da olsa çalış geçersn yani en kötü notların düşük olur hocalar o kadar katı değildir sanmıyorum yani geçirirler