Ne iş yaparak aylık asgari ücretin üzerinde kazanıyorsun bilmiyorum bu senin için okurken avantaj. Bi de böyle düşün.Bu dönemde üniversite bitirenler zorlanıyor liseyi dışardan okurum diyorsan zaten okuyacaksın bari sık dişini normal okulunu bitir. Önün açık belki fikrin değişir bi de üniversite okursun.