• 11-12-2020, 04:24:32
    #1
    Daha önceki mesajları okudum ancak duruma göre değiştiğini ve sadece tatil modu olduğunu gördüm. Moderatör ve yönetici ile de daha önce iletişime hızlı geçemediğim için gören bir yetkili olur diye buraya yazmak istedim sildirebilir miyim? Daha önce coşkun bey girmek isteyen bir sürü insan varken çıkmak isteyenleri görünce anında siliyorum tarzı bir şey demiş bu yüzden sebebini de söylüyorum, burada herkes karşılıklı birşeyler yapmaya çalışıyor. Bir yandan hizmet verilip öteki taraftan hizmet alan ödeme bekliyor. Uzun süre aktif değildim ama son 1 aydır birkaç iş yaptım, bazısında para alamadım, bazısında para alamadığım gibi suçluymuşum gibi hissettirildim. Ama işi yapmadan para veren yaptığım fiyatın 2 katına bile çıkan işverenler oldu bu senin emeğinin hakkı asla geciktirme diyerek. Hepsine teşekkür ediyorum hakları ödenmez isimlerini bilsem hepsini tek tek etiketlerim ama sanırım kadın olduğum için son zamanlarda verilen işlerde sürekli hızlı yaptırılıp hızlı ödeme istediğimde ise verilmedi kimisinin işi var yurtdışında kimisi kafası yoğun, olabilir ama burası karşılıklı aynı anda hizmet alışverişi yapılan bir yerse bu ödeme isteme hakkının da yenmesi ertelenmesi mantıken diğer taraf düşünülüp geciktirilmemesi gerekir. Nezaketen tartışma yaşamadım kimseyle mecburen ben de. Ödeme alamadığım kişiler de okuyorsa ödeme yapmayabilirler istiyorlarsa. Bana süreç hakkında mesaj atan bi yetkili olursa sevinirim. Sanırım burayı hak etmiyorum. Teşekkürler.
  • 11-12-2020, 04:30:51
    #2
    Siz değil emeğinizin hakkını ödemeyenler hak etmiyor burayı.Bunun için boşuna üyeliginizi sildirmeyin.Bunlar size ders olsun ve ticari konularda duygusal takilmayin.Asla ödeme almadan iş yapmayın.Kafanız rahat olur.Böyle bir yeri boşuna bırakmayın bence ama yine de karar sizin .İyi forumlar.
  • 11-12-2020, 04:38:55
    #3
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz değil emeğinizin hakkını ödemeyenler hak etmiyor burayı.Bunun için boşuna üyeliginizi sildirmeyin.Bunlar size ders olsun ve ticari konularda duygusal takilmayin.Asla ödeme almadan iş yapmayın.Kafanız rahat olur.Böyle bir yeri boşuna bırakmayın bence ama yine de karar sizin .İyi forumlar.
    Ben diğer tarafa hak verip esneklik sağladığımı hep düşünüyorum ama bunu son zamanlarda çok sık duymaya başladım karşı taraf yükselince bir erkek olsam ben de yükselirim ama bazen sadaka isteyen biriymişim gibi hissediyorum ve bu hakkın korunamadığını gördüm bi keresinde ticaret puanım düşük diye ödev yaptım adam istediğim ödev bu değil dedi saatler sonra bahane buldu puan veriyim onun yerine dedi. Ya sitede 20tl için iş yapmam lazım diye post açılıyor, bir yandan cirosu 50 60k olan insanlar var. Ben de keyfen yapsam herkese hak vericem 1 ay sonra öde. Ve sitede 0.05 kuruşa dahi iş yapan insan olduğunu duydum sırf ihtiyacı var diye. Bu durumun korunmaması beni üzdü. Yani sürekli suçlu hissettiriliyorum bu yüzden bu işi bu kadar ucuza yapıp bekleyen kişiler madem var biz hak etmiyoruz silinsin hesabımız diye düşündüm.
  • 11-12-2020, 04:43:03
    #4
    Yukarda hocamın dediği gibi siz değil ödeme yapmayanlar haketmiyor burayı. Bazı kurallar koyun kendinize, ödeme almadan çalışmayın, herşeyi yazılı olarak kayıt altında tutun. Zaten önden ödeme almadan çalışmazsanız hiç bir problem yaşamazsınız
  • 11-12-2020, 04:46:26
    #5
    ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben diğer tarafa hak verip esneklik sağladığımı hep düşünüyorum ama bunu son zamanlarda çok sık duymaya başladım karşı taraf yükselince bir erkek olsam ben de yükselirim ama bazen sadaka isteyen biriymişim gibi hissediyorum ve bu hakkın korunamadığını gördüm bi keresinde ticaret puanım düşük diye ödev yaptım adam istediğim ödev bu değil dedi saatler sonra bahane buldu puan veriyim onun yerine dedi. Ya sitede 20tl için iş yapmam lazım diye post açılıyor, bir yandan cirosu 50 60k olan insanlar var. Ben de keyfen yapsam herkese hak vericem 1 ay sonra öde. Ve sitede 0.05 kuruşa dahi iş yapan insan olduğunu duydum sırf ihtiyacı var diye. Bu durumun korunmaması beni üzdü. Yani sürekli suçlu hissettiriliyorum bu yüzden bu işi bu kadar ucuza yapıp bekleyen kişiler madem var biz hak etmiyoruz silinsin hesabımız diye düşündüm.
    Yanlış düşünüyorsunuz.Kesinlikle ne olursa olsun ödeme almadan iş yapmayın.Yöneticiler bu konuda suçluyu banlasa bile siz paranızı yine alamamış olacaksınız.Üyelik sildirmeyi falan boşverin.Başınızın gözünüzün sadakası olsun giden paralar diyerek yeni bir sayfa açın ve dediklerimi sakin kafayla düşünün.Herkez nasibini yer.Yeniden kazanırsınız.İnsan isteyince başaramayacağı şey yoktur.İyi forumlar.
  • 11-12-2020, 04:49:15
    #6
    Merhaba şikayetim var kategorisinde konu açarsanız Ödemenizi yüksek ihtimalle alırsınız Alamasanız bile formdan öyle kişiler yasaklanır başkaları yüzünden üyeliğinizi sildirmeyin gördüğüm kadarı ile sadece biraz fazla iyi niyetlisiniz
  • 11-12-2020, 04:50:38
    #7
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düşünüyorsunuz.Kesinlikle ne olursa olsun ödeme almadan iş yapmayın.Yöneticiler bu konuda suçluyu banlasa bile siz paranızı yine alamamış olacaksınız.Üyelik sildirmeyi falan boşverin.Başınızın gözünüzün sadakası olsun giden paralar diyerek yeni bir sayfa açın ve dediklerimi sakin kafayla düşünün.Herkez nasibini yer.Yeniden kazanırsınız.İnsan isteyince başaramayacağı şey yoktur.İyi forumlar.
    Zaten sayfada pandemi sebebiyle çok kısıtlı iş var, önden ödeme asla veren görmedim uzun zamandır. Bir posta 5 dkda 100mesaj felan geliyormuş bazen düşünün. Ve fiyatlar da sürekli iniyor 7 8 ay önce çalıştığım zamana göre. Sadaka olsun dediğiniz rakamı uykusuz kalıp yapıyorum gerçekten çok üzgünüm yeterince üzüldüm artık siteye karşı alınganlık oluştu o yüzden silinsin istiyorum
  • 11-12-2020, 04:52:45
    #8
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba şikayetim var kategorisinde konu açarsanız Ödemenizi yüksek ihtimalle alırsınız Alamasanız bile formdan öyle kişiler yasaklanır
    Böyle bişey yapmak istememe sebebim o kişiler uzun zaman belki iş yapacak önlerine taş koymak istemiyorum alındığım kısım yükselmeleri oldu en çok haksızım ve dilenciyim gibi hissediyorum bu sitede artık bu yüzden silinsin elim girmesin istiyorum
  • 11-12-2020, 04:55:27
    #9
    ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten sayfada pandemi sebebiyle çok kısıtlı iş var, önden ödeme asla veren görmedim uzun zamandır. Bir posta 5 dkda 100mesaj felan geliyormuş bazen düşünün. Ve fiyatlar da sürekli iniyor 7 8 ay önce çalıştığım zamana göre. Sadaka olsun dediğiniz rakamı uykusuz kalıp yapıyorum gerçekten çok üzgünüm yeterince üzüldüm artık siteye karşı alınganlık oluştu o yüzden silinsin istiyorum
    Evine hırsız girmiş ama sen polisi suçluyorsun..Bu bir örnek. Dediğim gibi .Bence üyeliginizi sildirmek çözüm degil ama yine de siz bilirsiniz tabi.Hayirli geceler iyi forumlar.