yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba şikayetim var kategorisinde konu açarsanız Ödemenizi yüksek ihtimalle alırsınız Alamasanız bile formdan öyle kişiler yasaklanır
Böyle bişey yapmak istememe sebebim o kişiler uzun zaman belki iş yapacak önlerine taş koymak istemiyorum alındığım kısım yükselmeleri oldu en çok haksızım ve dilenciyim gibi hissediyorum bu sitede artık bu yüzden silinsin elim girmesin istiyorum