abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış düşünüyorsunuz.Kesinlikle ne olursa olsun ödeme almadan iş yapmayın.Yöneticiler bu konuda suçluyu banlasa bile siz paranızı yine alamamış olacaksınız.Üyelik sildirmeyi falan boşverin.Başınızın gözünüzün sadakası olsun giden paralar diyerek yeni bir sayfa açın ve dediklerimi sakin kafayla düşünün.Herkez nasibini yer.Yeniden kazanırsınız.İnsan isteyince başaramayacağı şey yoktur.İyi forumlar.
Zaten sayfada pandemi sebebiyle çok kısıtlı iş var, önden ödeme asla veren görmedim uzun zamandır. Bir posta 5 dkda 100mesaj felan geliyormuş bazen düşünün. Ve fiyatlar da sürekli iniyor 7 8 ay önce çalıştığım zamana göre. Sadaka olsun dediğiniz rakamı uykusuz kalıp yapıyorum gerçekten çok üzgünüm yeterince üzüldüm artık siteye karşı alınganlık oluştu o yüzden silinsin istiyorum