abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz değil emeğinizin hakkını ödemeyenler hak etmiyor burayı.Bunun için boşuna üyeliginizi sildirmeyin.Bunlar size ders olsun ve ticari konularda duygusal takilmayin.Asla ödeme almadan iş yapmayın.Kafanız rahat olur.Böyle bir yeri boşuna bırakmayın bence ama yine de karar sizin .İyi forumlar.
Ben diğer tarafa hak verip esneklik sağladığımı hep düşünüyorum ama bunu son zamanlarda çok sık duymaya başladım karşı taraf yükselince bir erkek olsam ben de yükselirim ama bazen sadaka isteyen biriymişim gibi hissediyorum ve bu hakkın korunamadığını gördüm bi keresinde ticaret puanım düşük diye ödev yaptım adam istediğim ödev bu değil dedi saatler sonra bahane buldu puan veriyim onun yerine dedi. Ya sitede 20tl için iş yapmam lazım diye post açılıyor, bir yandan cirosu 50 60k olan insanlar var. Ben de keyfen yapsam herkese hak vericem 1 ay sonra öde. Ve sitede 0.05 kuruşa dahi iş yapan insan olduğunu duydum sırf ihtiyacı var diye. Bu durumun korunmaması beni üzdü. Yani sürekli suçlu hissettiriliyorum bu yüzden bu işi bu kadar ucuza yapıp bekleyen kişiler madem var biz hak etmiyoruz silinsin hesabımız diye düşündüm.