Daha önceki mesajları okudum ancak duruma göre değiştiğini ve sadece tatil modu olduğunu gördüm. Moderatör ve yönetici ile de daha önce iletişime hızlı geçemediğim için gören bir yetkili olur diye buraya yazmak istedim sildirebilir miyim? Daha önce coşkun bey girmek isteyen bir sürü insan varken çıkmak isteyenleri görünce anında siliyorum tarzı bir şey demiş bu yüzden sebebini de söylüyorum, burada herkes karşılıklı birşeyler yapmaya çalışıyor. Bir yandan hizmet verilip öteki taraftan hizmet alan ödeme bekliyor. Uzun süre aktif değildim ama son 1 aydır birkaç iş yaptım, bazısında para alamadım, bazısında para alamadığım gibi suçluymuşum gibi hissettirildim. Ama işi yapmadan para veren yaptığım fiyatın 2 katına bile çıkan işverenler oldu bu senin emeğinin hakkı asla geciktirme diyerek. Hepsine teşekkür ediyorum hakları ödenmez isimlerini bilsem hepsini tek tek etiketlerim ama sanırım kadın olduğum için son zamanlarda verilen işlerde sürekli hızlı yaptırılıp hızlı ödeme istediğimde ise verilmedi kimisinin işi var yurtdışında kimisi kafası yoğun, olabilir ama burası karşılıklı aynı anda hizmet alışverişi yapılan bir yerse bu ödeme isteme hakkının da yenmesi ertelenmesi mantıken diğer taraf düşünülüp geciktirilmemesi gerekir. Nezaketen tartışma yaşamadım kimseyle mecburen ben de. Ödeme alamadığım kişiler de okuyorsa ödeme yapmayabilirler istiyorlarsa. Bana süreç hakkında mesaj atan bi yetkili olursa sevinirim. Sanırım burayı hak etmiyorum. Teşekkürler.