• 11-12-2020, 04:57:15
    #10
    25 tane olumlu ticaret yapmışsınız hatta baktım içlerinde benimde ticaretim olmuş sizinle.3-5 insan için R10 gibi bir forumu bırakmanızı önermem. Ticaret yaparken mutlaka kural koyun.Üye kurumsalda olsa,13-14 yıllıkta olsa en azından paranın %50 sini almadan işe başlamayın.

    Benim R10'da neredeyse 6.yılım dolacak ilk 3 yıl sadece girip yazılanları okudum,içeride dönen muhabbetlerin bir çoğunu anlamıyordum bile..Ama biliyordum ki online dünyaya açılan kapının büyük bir anahtarıydı R10.

    En basit örnekle; Sabah bir gün kurumsal bir kimliğiniz oldu ve web sitesi yaptırmak istiyorsunuz. Dışarıda 3-5k ya yaptıracağınız işi burada neredeyse 5'de 1 fiyatına bile yaptırabilirsiniz çünkü burası işi bilen uzman insanlarla adamlarla dolu bir forum.Özetle; bugün belki işinize pek yaramasa da ileride bir gün mutlaka foruma ihtiyaç duyarsınız.
  • 11-12-2020, 04:59:34
    #11
    ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bişey yapmak istememe sebebim o kişiler uzun zaman belki iş yapacak önlerine taş koymak istemiyorum alındığım kısım yükselmeleri oldu en çok haksızım ve dilenciyim gibi hissediyorum bu sitede artık bu yüzden silinsin elim girmesin istiyorum
    istedikleri kadar yükselsinler Bende forma ilk girdiğim de biraz Çekingenlik Vardı Ama şunu anladım Hakkını Aramazsan Hakkını yiyor bir çok kişi Ne olursa olsun alacaksınız Bir kişi iş yaptırıyor sa Karşılığını ne olursa olsun vermek zorunda Sonuçta ortada bi emek var Gelelim o kişilerin önüne taş koymak istiyorum demenize O kişiler tam tersine bu şekilde Milletin Hakkına Girmeye devam edecek Bir çok kişiyi mağdur edecek Şikayet konusu Açmaniz daha iyi olacak o yüzden Sonuçta kimseden siz Karşılıksız Para talep etmiyorsunuz neden dilenci gibi hissediyorsunuz Emeğinizin Karşılığını istemek dilencilik değildir
  • 11-12-2020, 05:01:56
    #12
    Selam,
    Neden haksız ve dilenci olasınız ki?
    Kendini suçlu hissetmesi gereken kişiler onlar.
    Benim de paramı alamadığım çok oldu, birçok kişinin oluyor.
    Ama sizin burayı bırakmanız onlara bir zarar vermeyecek, kaybeden siz olacaksınız.
    Aksine, şikâyet konusu açmalısınız ki; herkes onların bu tutumunu öğrensin ve ileride başkalarına da böyle bir şey yapamasınlar.
    Lütfen kararınızı tekrar gözden geçirin.
    Başkalarının yaptığı hataların faturasını neden siz ödeyesiniz?
    • Gtech
    • resulalagozoglu
    • Abdullah07
    Gtech, resulalagozoglu, Abdullah07 ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2020, 05:08:37
    #13
    Konuyu toplam 240 kişi okuyor. (15 kayıtlı üye ve 225 misafir)

    Bence sadece şu görüntü bile fikrinizi değiştirmeli. Sizin çıkmak istediğiniz yere giremeyip uzaktan bakan 225 kişi..
  • 11-12-2020, 05:09:55
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,
    Neden haksız ve dilenci olasınız ki?
    Kendini suçlu hissetmesi gereken kişiler onlar.
    Benim de paramı alamadığım çok oldu, birçok kişinin oluyor.
    Ama sizin burayı bırakmanız onlara bir zarar vermeyecek, kaybeden siz olacaksınız.
    Aksine, şikâyet konusu açmalısınız ki; herkes onların bu tutumunu öğrensin ve ileride başkalarına da böyle bir şey yapamasınlar.
    Lütfen kararınızı tekrar gözden geçirin.
    Başkalarının yaptığı hataların faturasını neden siz ödeyesiniz?
    Ben buradaki her işi sürekli alıp ihtiyacı olanların önünü kesmek istemedim bu yüzden sitede üye olduğum zaman ihtiyacım vardı kısa süre aktif oldum sonra ise şimdi oldum son 1 aydır ve kafamda da bu haftadan sonra yine iş almamak vardı. Yani ben iş vereni düşündüğüm gibi alanı da düşünüyorum, hatta biliyor musunuz sizin bile yapabileceğiniz işleri düşünüp almadığım oldu, sizi de takip ediyorum sitede. Ama incelikle olmuyor, oluyosa da ben beceremiyorum. Evet gidilmemesi gerek muhtemelen ama durunca daha çok zara görüceğimi kişiliğimden biliyorum
  • 11-12-2020, 05:14:13
    #15
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu toplam 240 kişi okuyor. (15 kayıtlı üye ve 225 misafir)

    Bence sadece şu görüntü bile fikrinizi değiştirmeli. Sizin çıkmak istediğiniz yere giremeyip uzaktan bakan 225 kişi..
    Evet haklısınız ama kararım net. Bu kadar isteniyorsa ben çekileyim ben üzülmekten yoruldum açıkçası 1 2 lira olsa siliyim unutup devam ediyim ama şimdilik ismen bile burda gözükmek istemiyorum. O derece kendimi kötü hissediyorum burada durdukça. Bir hizmet bir ürün üretmekten daha değerli olmalı ve yalvaran taraf yapan olmamalı. Ama burda işler ters yürüyor
  • 11-12-2020, 05:15:30
    #16
    ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben buradaki her işi sürekli alıp ihtiyacı olanların önünü kesmek istemedim bu yüzden sitede üye olduğum zaman ihtiyacım vardı kısa süre aktif oldum sonra ise şimdi oldum son 1 aydır ve kafamda da bu haftadan sonra yine iş almamak vardı. Yani ben iş vereni düşündüğüm gibi alanı da düşünüyorum, hatta biliyor musunuz sizin bile yapabileceğiniz işleri düşünüp almadığım oldu, sizi de takip ediyorum sitede. Ama incelikle olmuyor, oluyosa da ben beceremiyorum. Evet gidilmemesi gerek muhtemelen ama durunca daha çok zara görüceğimi kişiliğimden biliyorum
    Yaş olarak benden büyük müsünüz bilmiyorum fakat samimi olarak hitap etmek için böyle yazmayı tercih ediyorum:
    Lütfen öyle düşünme canım.
    Sonuçta herkes teklif verir, işveren kişi istediğini seçer.
    Sen kimsenin önünü kapatmış, hakkına girmiş olmazsın.
    Hiç alâkası yok.

    Bu düşünce tamamen ssenin çok iyi kalpli, aşırı iyi niyetli olmandan kaynaklanıyor.
    Ama böyle bir şey yok.
    Lütfen ilgi alanına giren işlere teklif vermekten çekinme.

    Hatta biraz önce seni etiketlediğim 'hakkımızda yazısı' ilanıyla başlayabilirsin.

    Kolay gelsin.
    • Gtech
    Gtech bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2020, 05:18:35
    #17
    Merhaba konuya dahil olmak istemedim ancak size kendi fikrimi sunmak istiyorum.

    R10 Platformu doğru kitleye ulaşmanızı sağlar, doğru insanlarla çalışmanızı sağlar.
    Vardır aralarında bir kaç çürük insan bunu bizde yaşıyoruz bu tür sorunları kişiselleştirmeden Şikayet kategorisinde işvereni şikayet ediniz mağduriyetinizi belirtiniz.

    Burada bizleriz daha iyi daha güvenilir ticaret yapması en azından emeklerinin hakkını alması için çalışan R10 Yetkilileri var bu durumla şikayet kategorisinde belirttiğiniz de gereğini uygulayacaklardır.

    Bu sizi bu şekilde ithamda bulunan kişileri de aynı şekilde şikayet konusu acabilirisniz işverenin uslubu da önemli.

    R10 benim gözümde sadece bir ticaret forumu değil burada bir çok arkadaş, dost hatta abi ve kardeş edindim. Bence bu konuyu tekrar düşünün burada ki çoğu üye bu sorunu yaşıyor ama hiç birinin kişiliği bozulmuyor.

    Yapmanız gereken ön ödeme almak vermeyi kabul etmiyor ise işi almamak.
  • 11-12-2020, 05:27:19
    #18
    Ayrıca dip not eklemek istiyorum bu tür insanları şikayet etmezseniz eğer bir çok mağdur daha olur insanların emeklerini, haklarını ve zamanlarını çalmaya devam ederler.