Ben buradaki her işi sürekli alıp ihtiyacı olanların önünü kesmek istemedim bu yüzden sitede üye olduğum zaman ihtiyacım vardı kısa süre aktif oldum sonra ise şimdi oldum son 1 aydır ve kafamda da bu haftadan sonra yine iş almamak vardı. Yani ben iş vereni düşündüğüm gibi alanı da düşünüyorum, hatta biliyor musunuz sizin bile yapabileceğiniz işleri düşünüp almadığım oldu, sizi de takip ediyorum sitede. Ama incelikle olmuyor, oluyosa da ben beceremiyorum. Evet gidilmemesi gerek muhtemelen ama durunca daha çok zara görüceğimi kişiliğimden biliyorum
Yaş olarak benden büyük müsünüz bilmiyorum fakat samimi olarak hitap etmek için böyle yazmayı tercih ediyorum:
Lütfen öyle düşünme canım.

Sonuçta herkes teklif verir, işveren kişi istediğini seçer.
Sen kimsenin önünü kapatmış, hakkına girmiş olmazsın.
Hiç alâkası yok.
Bu düşünce tamamen ssenin çok iyi kalpli, aşırı iyi niyetli olmandan kaynaklanıyor.
Ama böyle bir şey yok.
Lütfen ilgi alanına giren işlere teklif vermekten çekinme.
Hatta biraz önce seni etiketlediğim 'hakkımızda yazısı' ilanıyla başlayabilirsin.
Kolay gelsin.