Konuyu toplam 240 kişi okuyor. (15 kayıtlı üye ve 225 misafir)
Bence sadece şu görüntü bile fikrinizi değiştirmeli. Sizin çıkmak istediğiniz yere giremeyip uzaktan bakan 225 kişi..
Evet haklısınız ama kararım net. Bu kadar isteniyorsa ben çekileyim ben üzülmekten yoruldum açıkçası 1 2 lira olsa siliyim unutup devam ediyim ama şimdilik ismen bile burda gözükmek istemiyorum. O derece kendimi kötü hissediyorum burada durdukça. Bir hizmet bir ürün üretmekten daha değerli olmalı ve yalvaran taraf yapan olmamalı. Ama burda işler ters yürüyor