Böyle bişey yapmak istememe sebebim o kişiler uzun zaman belki iş yapacak önlerine taş koymak istemiyorum alındığım kısım yükselmeleri oldu en çok haksızım ve dilenciyim gibi hissediyorum bu sitede artık bu yüzden silinsin elim girmesin istiyorum
istedikleri kadar yükselsinler Bende forma ilk girdiğim de biraz Çekingenlik Vardı Ama şunu anladım Hakkını Aramazsan Hakkını yiyor bir çok kişi Ne olursa olsun alacaksınız Bir kişi iş yaptırıyor sa Karşılığını ne olursa olsun vermek zorunda Sonuçta ortada bi emek var Gelelim o kişilerin önüne taş koymak istiyorum demenize O kişiler tam tersine bu şekilde Milletin Hakkına Girmeye devam edecek Bir çok kişiyi mağdur edecek Şikayet konusu Açmaniz daha iyi olacak o yüzden Sonuçta kimseden siz Karşılıksız Para talep etmiyorsunuz neden dilenci gibi hissediyorsunuz Emeğinizin Karşılığını istemek dilencilik değildir