Selam,
Neden haksız ve dilenci olasınız ki?
Kendini suçlu hissetmesi gereken kişiler onlar.
Benim de paramı alamadığım çok oldu, birçok kişinin oluyor.
Ama sizin burayı bırakmanız onlara bir zarar vermeyecek, kaybeden siz olacaksınız.
Aksine, şikâyet konusu açmalısınız ki; herkes onların bu tutumunu öğrensin ve ileride başkalarına da böyle bir şey yapamasınlar.
Lütfen kararınızı tekrar gözden geçirin.
Başkalarının yaptığı hataların faturasını neden siz ödeyesiniz?