Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,
Neden haksız ve dilenci olasınız ki?
Kendini suçlu hissetmesi gereken kişiler onlar.
Benim de paramı alamadığım çok oldu, birçok kişinin oluyor.
Ama sizin burayı bırakmanız onlara bir zarar vermeyecek, kaybeden siz olacaksınız.
Aksine, şikâyet konusu açmalısınız ki; herkes onların bu tutumunu öğrensin ve ileride başkalarına da böyle bir şey yapamasınlar.
Lütfen kararınızı tekrar gözden geçirin.
Başkalarının yaptığı hataların faturasını neden siz ödeyesiniz?
Ben buradaki her işi sürekli alıp ihtiyacı olanların önünü kesmek istemedim bu yüzden sitede üye olduğum zaman ihtiyacım vardı kısa süre aktif oldum sonra ise şimdi oldum son 1 aydır ve kafamda da bu haftadan sonra yine iş almamak vardı. Yani ben iş vereni düşündüğüm gibi alanı da düşünüyorum, hatta biliyor musunuz sizin bile yapabileceğiniz işleri düşünüp almadığım oldu, sizi de takip ediyorum sitede. Ama incelikle olmuyor, oluyosa da ben beceremiyorum. Evet gidilmemesi gerek muhtemelen ama durunca daha çok zara görüceğimi kişiliğimden biliyorum