• 11-12-2020, 05:27:53
    #19
    resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba konuya dahil olmak istemedim ancak size kendi fikrimi sunmak istiyorum.

    R10 Platformu doğru kitleye ulaşmanızı sağlar, doğru insanlarla çalışmanızı sağlar.
    Vardır aralarında bir kaç çürük insan bunu bizde yaşıyoruz bu tür sorunları kişiselleştirmeden Şikayet kategorisinde işvereni şikayet ediniz mağduriyetinizi belirtiniz.

    Burada bizleriz daha iyi daha güvenilir ticaret yapması en azından emeklerinin hakkını alması için çalışan R10 Yetkilileri var bu durumla şikayet kategorisinde belirttiğiniz de gereğini uygulayacaklardır.

    Bu sizi bu şekilde ithamda bulunan kişileri de aynı şekilde şikayet konusu acabilirisniz işverenin uslubu da önemli.

    R10 benim gözümde sadece bir ticaret forumu değil burada bir çok arkadaş, dost hatta abi ve kardeş edindim. Bence bu konuyu tekrar düşünün burada ki çoğu üye bu sorunu yaşıyor ama hiç birinin kişiliği bozulmuyor.

    Yapmanız gereken ön ödeme almak vermeyi kabul etmiyor ise işi almamak.
    Özgün bir iş yapsam belki haklısınız fakat yaptığım işlerde genelde onlarca insan mesaj atıyor ve içlerinde işveren ya en düşüğünü ya da istediklerine uyanı seçiyor. İhtiyacınız varsa o an kriter koymuyorsunuz. Bu sitede bir kere iş aldım onda da ödevi aldığım kişi 0 aldı ama yapan kişiye neden özgün ödev yapmıyorsun diye şikayet açmadım, puanına bakıp yaptırdım çünkü güvendim ve vebal almak istemedim belki yaparken hoca özgünlüğe bakmaz sallıyım zaten düşük tutar verecek tarzı düşünmüştür dedim. Ama bütün bu ince düşünmeler ya kadın olduğum için ya da ihtiyaç duyduğum için eziliyor ezilmese bile hava atılarak yok ediliyor. Mesela adam şey diyor, 10k para giriyor günde para senin paran mı koyucak? Burda çok şikayet konusu okudum bu tarz bi mesajdan sonra direkt küfürler havada uçuyor. Bu kısmı yaşamak istemiyorum. Bir umut halen vereceklerine güvendiğim için belki son ödememi alırım en azından onlar yoluna devam eder büyümemiş olur
  • 11-12-2020, 05:33:56
    #20
    Arkadaşlar yazmış bak ücreti peşin iste demişler. Bunun gibi birkaç düzeltme belirleyerek kendini bu gibi olumsuz durumlardan korumuş olursunuz. Buradan kayıt sildirmek seni mutlu etmez ve etmiyecektir.

    Çok üzüldüğünü ve yıprandığını anlıyorum. Kaçmak seni kurtarmaz. Kaçma üstüne git.
  • 11-12-2020, 05:39:20
    #21
    ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün bir iş yapsam belki haklısınız fakat yaptığım işlerde genelde onlarca insan mesaj atıyor ve içlerinde işveren ya en düşüğünü ya da istediklerine uyanı seçiyor. İhtiyacınız varsa o an kriter koymuyorsunuz. Bu sitede bir kere iş aldım onda da ödevi aldığım kişi 0 aldı ama yapan kişiye neden özgün ödev yapmıyorsun diye şikayet açmadım, puanına bakıp yaptırdım çünkü güvendim ve vebal almak istemedim belki yaparken hoca özgünlüğe bakmaz sallıyım zaten düşük tutar verecek tarzı düşünmüştür dedim. Ama bütün bu ince düşünmeler ya kadın olduğum için ya da ihtiyaç duyduğum için eziliyor ezilmese bile hava atılarak yok ediliyor. Mesela adam şey diyor, 10k para giriyor günde para senin paran mı koyucak? Burda çok şikayet konusu okudum bu tarz bi mesajdan sonra direkt küfürler havada uçuyor. Bu kısmı yaşamak istemiyorum. Bir umut halen vereceklerine güvendiğim için belki son ödememi alırım en azından onlar yoluna devam eder büyümemiş olur
    Sizi çok iyi anlıyorum o zaman kendi koşullarınızı oluşturun hiç birşeyin garantisini vermeyin.
    Siz ödevi teslim edin gerisi beni ilgilendirmez diyin, eğer işveren uslubu bozuyor ise o zaten forum kurallarına aykırı kimse kimseyi ezemez yetkili arkadaşlar bu konu üzerinde sizinle görüşmesi gerek çünkü ortada adaletsizlik var.
    Şuan vicdanen ben rahatsız oldum kimsenin kimseyi ezmeye hakkı olamaz özellikle hakaret etmeye.

    Umarım sorununuz çözülür, forumda kalmanız benim fikrimce daha uygun olur bu durumları yetkililere bildirin emin olun adeleti sağlayacaklar ben bir kez bile haksızlık yaptıklarını görmedim ya da taraf tuttuklarını ki tutsalar burada duramazlardı zaten buna da emin olun.

    Burada hakkınız yense de yiyen kişiler barındırılmaz, en azından başkasının haklarını yiyemezlez veyahut ezemezler.

    @Coskun; bey sizi davet ediyorum.
  • 11-12-2020, 05:41:10
    #22
    Bazi seyler parayla satin alinamaz tecrubede bunlardan birisidir. Daha yolun basindasiniz heralde ilk olaylarda hemen bırakırsanız sonunu göremezsiniz. Birde fazla önemsemeyin reel ticaretlerde ne büyük kazıklar atılıyor. İnsanın gözünün içine bakarak Allah kitap denilerek yapiyorlar bunları. Bunlar daha kötü. Meblag fazla yuksek degilse kendinizi strese sokmayın bence. Para gider saglik kalir hocam. İyi forumlar
  • 11-12-2020, 06:16:35
    #23
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,ben bu forumda 1700 TL paypal dan dolandırıldim. 2500 TL ye 2013 senesinde topladığım sunucuyu hiç eden oldu poyrazbilisim...

    Açtığım konulara bakarak görebilirsiniz. Bu tür olaylar sizi yildirmamali. Sonuçta iyisi var, kötüsü var.

    Yani forumdan çıkabilirsiniz de burada yaşadıklarınız gerçek hayattan çokta farklı değil. Sürekli kaçarak hayatınızda nasıl bir başarı elde edebilirsiniz ki?

    Her şeye rağmen savaşmalı ve çalışmalıyız.
  • 12-12-2020, 02:03:33
    #24
    Ne yazık ki haklı bir isyan. Sizi yoruyorsa 1-2 hafta tatil moduna alın hesabınızı, sonrasında aynı düşüncede olursanız moderatörlerden birine mesaj atıp üyeliğinizi misafir moduna aldırabilirsiniz. Tabii bu benim naçizane fikrim, siz kararlıysanız birşey diyemem.
    • ozlemiu
    ozlemiu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2020, 03:29:21
    #25
    Özlem Hocam, takriben 12-13 yıldır buradayım. İsimlerimiz değişti, tarih değişti ve çoğu şey değişti ki bir çok hocamı R10'dan öncede tanırdım muhabbetimiz olurdu.
    Çokça dolandırıldım. İş verdim, yarım teslim aldım. @Coskun; Abi devralmadan önce (@radmini tenzih ederim) eski yönetim; "burası benim çöplüğüm" mantığıyla egolarına çok maruz kaldım.
    Ama bu kadar kötünün yanında, çok iyi şeylerde oldu. İş verdim, istediğimden daha iyisini aldım. İyi dostlar edindim ve hala dostta olsa ailece akşam yemeği bile yesek; sabahında ücreti mukabilinde iş verir, teslim alırım.
    Bence aceleci davranmamanı veya tabiri caiz ise bardağın dolu tarafından bakmanı öneririm. Nasip ve kısmetin belki de R10'dandır.