Özlem Hocam, takriben 12-13 yıldır buradayım. İsimlerimiz değişti, tarih değişti ve çoğu şey değişti ki bir çok hocamı R10'dan öncede tanırdım muhabbetimiz olurdu.
Çokça dolandırıldım. İş verdim, yarım teslim aldım.
@Coskun; Abi devralmadan önce (@radmini tenzih ederim) eski yönetim; "burası benim çöplüğüm" mantığıyla egolarına çok maruz kaldım.
Ama bu kadar kötünün yanında, çok iyi şeylerde oldu. İş verdim, istediğimden daha iyisini aldım. İyi dostlar edindim ve hala dostta olsa ailece akşam yemeği bile yesek; sabahında ücreti mukabilinde iş verir, teslim alırım.
Bence aceleci davranmamanı veya tabiri caiz ise bardağın dolu tarafından bakmanı öneririm. Nasip ve kısmetin belki de R10'dandır.