Ne yazık ki haklı bir isyan. Sizi yoruyorsa 1-2 hafta tatil moduna alın hesabınızı, sonrasında aynı düşüncede olursanız moderatörlerden birine mesaj atıp üyeliğinizi misafir moduna aldırabilirsiniz. Tabii bu benim naçizane fikrim, siz kararlıysanız birşey diyemem.