Siz değil emeğinizin hakkını ödemeyenler hak etmiyor burayı.Bunun için boşuna üyeliginizi sildirmeyin.Bunlar size ders olsun ve ticari konularda duygusal takilmayin.Asla ödeme almadan iş yapmayın.Kafanız rahat olur.Böyle bir yeri boşuna bırakmayın bence ama yine de karar sizin .İyi forumlar.