ozlemiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten sayfada pandemi sebebiyle çok kısıtlı iş var, önden ödeme asla veren görmedim uzun zamandır. Bir posta 5 dkda 100mesaj felan geliyormuş bazen düşünün. Ve fiyatlar da sürekli iniyor 7 8 ay önce çalıştığım zamana göre. Sadaka olsun dediğiniz rakamı uykusuz kalıp yapıyorum gerçekten çok üzgünüm yeterince üzüldüm artık siteye karşı alınganlık oluştu o yüzden silinsin istiyorum
Evine hırsız girmiş ama sen polisi suçluyorsun..Bu bir örnek. Dediğim gibi .Bence üyeliginizi sildirmek çözüm degil ama yine de siz bilirsiniz tabi.Hayirli geceler iyi forumlar.