Ben diğer tarafa hak verip esneklik sağladığımı hep düşünüyorum ama bunu son zamanlarda çok sık duymaya başladım karşı taraf yükselince bir erkek olsam ben de yükselirim ama bazen sadaka isteyen biriymişim gibi hissediyorum ve bu hakkın korunamadığını gördüm bi keresinde ticaret puanım düşük diye ödev yaptım adam istediğim ödev bu değil dedi saatler sonra bahane buldu puan veriyim onun yerine dedi. Ya sitede 20tl için iş yapmam lazım diye post açılıyor, bir yandan cirosu 50 60k olan insanlar var. Ben de keyfen yapsam herkese hak vericem 1 ay sonra öde. Ve sitede 0.05 kuruşa dahi iş yapan insan olduğunu duydum sırf ihtiyacı var diye. Bu durumun korunmaması beni üzdü. Yani sürekli suçlu hissettiriliyorum bu yüzden bu işi bu kadar ucuza yapıp bekleyen kişiler madem var biz hak etmiyoruz silinsin hesabımız diye düşündüm.
Yanlış düşünüyorsunuz.Kesinlikle ne olursa olsun ödeme almadan iş yapmayın.Yöneticiler bu konuda suçluyu banlasa bile siz paranızı yine alamamış olacaksınız.Üyelik sildirmeyi falan boşverin.Başınızın gözünüzün sadakası olsun giden paralar diyerek yeni bir sayfa açın ve dediklerimi sakin kafayla düşünün.Herkez nasibini yer.Yeniden kazanırsınız.İnsan isteyince başaramayacağı şey yoktur.İyi forumlar.