• 07-04-2020, 12:57:33
    #46
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtlarmısın bunu?
    https://www.memurlar.net/haber/89705...r-veriyor.html



    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen acil olarak bunu kanıtlayın. Aksi halde etrafımdaki o kadar memuru zan altında bırakıyorsunuz. Sonu nereye gidecekse şu lafınızı şikayet ederim problem değil.
    https://www.memurlar.net/haber/89705...r-veriyor.html
  • 07-04-2020, 12:58:02
    #47
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devletin başında olan adamın ünvanından mı rahatsız oluyorsunuz, şahsından mı.
    Azgın azınlık vb söylemler ile bizi dışlayıp etiketleyip mimlediği için olabilir mesela. Ya da şu an bende ihtiyaç sahibiyim ve e-devlete de 2 kez başvuru yaptım ama nedense halen o hediye bana gelmiyor neden olabilir sence, azgın azınlıktan olduğum için mi?
    Devam edeyim mi yazmaya?
  • 07-04-2020, 12:59:37
    #48
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azgın azınlık vb söylemler ile bizi dışlayıp etiketleyip mimlediği için olabilir mesela. Ya da şu an bende ihtiyaç sahibiyim ve e-devlete de 2 kez başvuru yaptım ama nedense halen o hediye bana gelmiyor neden olabilir sence, azgın azınlıktan olduğum için mi?
    Devam edeyim mi yazmaya?
    Bırakın hocam yakınlarınızda azınlıktan olup burs alan, kykda kalan olunca sesinizi çıkarmıyorsunuz. Ben muhalefet partisine mensup olup 1000₺ alan 4 aile tanıyorum sadece.
  • 07-04-2020, 13:01:02
    #49
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın hocam yakınlarınızda azınlıktan olup burs alan, kykda kalan olunca sesinizi çıkarmıyorsunuz. Ben muhalefet partisine mensup olup 1000₺ alan 4 aile tanıyorum sadece.
    Toplu iğne alan yok valla yakınlarımda Devletten, Devletin D sinde ne çalışan akrabam var ne yakınım, ne de bir çöp gördük 18 senedir devletten, yazarım da yazarım ispatlarım da ispatlarım çok netim bu konuda sonuna kadar.
    • mener
    • KebraNegast
    mener ve KebraNegast bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2020, 13:01:10
    #50
    Normal bir ülkede bu tarz yardımlar Cumhurbaşkanımızın hediyesi, meclis başkanımızın gönlünden kopmuş şeklinde yapılmaz. Bunu diyebilmesi için cebinden veriyor olması lazım parayı. Bu parayı size devlet verir, kişiler değil. O devleti var edende senin-benim vergilerimdir. Yani çok siyasete girip başımızı derde sokmayalım ama fanatik olmayın bu kadar.
  • 07-04-2020, 13:01:46
    #51
    Beyler sakin. Sadece bir soru sordum. Herkes birbirine girdi. Soruda mı sormayalım ?
  • 07-04-2020, 13:01:52
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Konuyla alakalı, bir kaç kurumdan bilgi aldıktan sonra bizzat sana da bilgi vereceğim Memur kesimden çok tanıdığım var daha bir tanesinden duymadım.
  • 07-04-2020, 13:04:21
    #53
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakalı, bir kaç kurumdan bilgi aldıktan sonra bizzat sana da bilgi vereceğim Memur kesimden çok tanıdığım var daha bir tanesinden duymadım.
    Memurlar net ve ekşi sözlükte bununla ilgili çeşitli kurumlar (polis, öğretmen, BOTAŞ,) başta olmak üzere birçok haber ve yazı var. İç işleri bakanı Süleyman Soylu'nun da açıklaması varmış onu da az önce gördüm linki ararken. Kurumlar kendi içinde böyle bir uygulama yapabilir buna karışamayız ama kimse bu dilekçeleri imzalamak zorunda değil diye.
  • 07-04-2020, 13:04:30
    #54
    65 Yaş üstü yaşlılara Maske ve kolonya dağıttılar , emekli maaşı değil.