• 07-04-2020, 12:36:47
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bu ülkede yapılan bütün iyilikleri Cumhurbaşkanı yapar. Yeni mi yerleştiniz Türkiye'ye ?
  • 07-04-2020, 12:36:57
    #20
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söyleme takılmakta haklısınız hocam, ama bunun sonu yok. A partilide, B partilide , C belediyeside olsa aynısını yapar. Ülke zaten bu yüzden kim gelirse gelsin yıllardır yönetilemiyo.
    Bayılıyorum şu düşünceye... A partisi, b partisi de olsa aynı şeyi yaparmış. Merak etme arkadaş, biz sıra B partisine geldiğinde de aynı eleştiriyi yapacağız C partisine geldiğinde de. Siz böyle kendinizi kandırıp durun.
  • 07-04-2020, 12:39:23
    #21
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne dediğini senden başka kimse bilmiyor.
    Sen böyle söylendiğini söylüyor ve ne söylense saldırıyorsun şuan.
    Hiç kimseye bu söylediğini zorla söyletemezsin. Bunu kendinle kıyaslayabilirsin.
    Okumamışsın kısmını düzelteyim, anlamamışsın.
  • 07-04-2020, 12:39:26
    #22
    Polis için x partisine oy veriyordur diye düşünülmüş belkide başka bir partiye oy veren birisi ama algı yaratmaya çalışıyor nerden bilebiliriz ki
  • 07-04-2020, 12:41:43
    #23
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayılıyorum şu düşünceye... A partisi, b partisi de olsa aynı şeyi yaparmış. Merak etme arkadaş, biz sıra B partisine geldiğinde de aynı eleştiriyi yapacağız C partisine geldiğinde de. Siz böyle kendinizi kandırıp durun.
    Komik olmayın.İkimizde biliyoruz ki kimse yapmaz. Hiç kimse bu ülkede mevcut istediği parti iktidardayken eleştri yapmaz. Ülke eleştriye kapalı. Siz kendinizi kandırmaya devam edin.
  • 07-04-2020, 12:43:37
    #24
    Bu soytarıları şikayet etmek gerek.
  • 07-04-2020, 12:43:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    BirTema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumamışsın kısmını düzelteyim, anlamamışsın.
    Bak güzel kardeşim, okudum ve anladım. Gördüm ve artırıyorum.

    Empati nedir Bkz : https://tr.wikipedia.org/wiki/Empati

    Diyorum ki, sana bu malzeme artık ne ise, verseler ve git şu daireye ver deseler sen bu paketi verirken o cümleyi kurmazsın.
    Diyorum ki, Bu cümleyi kimseye zorla kurduramazsın.
    Diyorum ki, böyle bir şey olmamıştır.
  • 07-04-2020, 12:44:16
    #26
    devletin başında olan adamın ünvanından mı rahatsız oluyorsunuz, şahsından mı.
  • 07-04-2020, 12:44:27
    #27
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik olmayın.İkimizde biliyoruz ki kimse yapmaz. Hiç kimse bu ülkede mevcut istediği parti iktidardayken eleştri yapmaz. Ülke eleştriye kapalı. Siz kendinizi kandırmaya devam edin.
    Kimin komik olduğu bariz ortada. İnanın kimin kendini kandırdığı da ortada. Allah yardımcınız olsun, durum vahim.