Bayılıyorum şu düşünceye... A partisi, b partisi de olsa aynı şeyi yaparmış. Merak etme arkadaş, biz sıra B partisine geldiğinde de aynı eleştiriyi yapacağız C partisine geldiğinde de. Siz böyle kendinizi kandırıp durun.
Komik olmayın.İkimizde biliyoruz ki kimse yapmaz. Hiç kimse bu ülkede mevcut istediği parti iktidardayken eleştri yapmaz. Ülke eleştriye kapalı. Siz kendinizi kandırmaya devam edin.