• 07-04-2020, 13:04:54
    #55
    ptcfrvr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendiliğini koru terbiyeni takın. Sen değil siz!!!
    Siz deÄŸil, sen.



    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurlar net ve ekşi sözlükte bununla ilgili çeşitli kurumlar (polis, öğretmen, BOTAŞ,) başta olmak üzere birçok haber ve yazı var. İç işleri bakanı Süleyman Soylu'nun da açıklaması varmış onu da az önce gördüm linki ararken. Kurumlar kendi içinde böyle bir uygulama yapabilir buna karışamayız ama kimse bu dilekçeleri imzalamak zorunda değil diye.
    Yapamazlar... Bunun adı baskı ve fişlemedir.
  • 07-04-2020, 13:06:13
    #56
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz deÄŸil, sen.
    Az saygılı olun kim bilir kaç yaşında adamsınız. 13 yıldır üyesiniz de kimseden görmediniz mi tanımadığınız insanlara sen denilmeyeceğini
  • 07-04-2020, 13:06:38
    #57
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ne zaman ne bulduÄŸun kimseyi ilgilendirmiyor.
    fikirler size ait olunca mı ilgilendiriyor. yapmayın lütfen herkes kendi özgür düşüncesini yazar cevap vermek zorunda değildiniz. konuşmaya başladığımız sorunun muhatabı bile değildiniz. fikirlerime düşüncelerime saygı duymak zorunda değilsiniz aynı şeyi benden niye bekliyorsunuz.

    bana göre yapılan doğru size göre yanlış bu kadar basit.
  • 07-04-2020, 13:09:31
    #58
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fikirler size ait olunca mı ilgilendiriyor. yapmayın lütfen herkes kendi özgür düşüncesini yazar cevap vermek zorunda değildiniz. konuşmaya başladığımız sorunun muhatabı bile değildiniz. fikirlerime düşüncelerime saygı duymak zorunda değilsiniz aynı şeyi benden niye bekliyorsunuz.

    bana göre yapılan doğru size göre yanlış bu kadar basit.
    O para ya da maske/kolonya bu milletin parası ile alınacak, o kişiye, maaşını bu milletin parası ile ödenen memur götürecek ama o memur "bunu size şu kişi hediye etti" diyecek. Sen de bunu makul bulacaksın.

    Seni vicdanınla başbaşa bırakıyorum.
  • 07-04-2020, 13:11:15
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz deÄŸil, sen.
    Tamam.
  • 07-04-2020, 13:11:52
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Cumhurbaşkanı istese, çiftçinin tarlasını öküzünü alıp kendi keyfine içkili balo parti düzenleyebilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese, istanbulda 3600 çocuk açlıktan ölürken kendisi yatlarda sefahat sürebilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese, izmirde insanlar açlıktan ot yerken kendi heykellerini yaptırabilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese cezaevindeki katilleri teröristleri serbest bırakabilirdi.


    daha önce bunlar yapıldığında birileri alkışlıyordu. Ama bugünkü cumhurbaşkanı 3-5 fakir insana hediye gönderince birilerinin zoruna gidiyor.

    Dünya tarihi savaşlardan oluşur. Milletler devletler savaşla yer değiştirir. Biz de eskiden anadolulu degildik. Burası romalıların bizanslıların memleketiydi.

    Erdoğan iktidar olduğundan beri roma yunan ve bizans çocukları rahatsız olmaya başladı. Erdoğnın hataları vardır evet. Ama şimdi bakıyorum da bizansı özleyenler yunan hayranları iyice zirve yaptı.
  • 07-04-2020, 13:11:57
    #61
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para ya da maske/kolonya bu milletin parası ile alınacak, o kişiye, maaşını bu milletin parası ile ödenen memur götürecek ama o memur "bunu size şu kişi hediye etti" diyecek. Sen de bunu makul bulacaksın.

    Seni vicdanınla başbaşa bırakıyorum.
    hocam hemen şurda okuduğunuz şeye inanıp taş atmaya başladınız. Öyle bir söz söylendiği ne malum? Aman biri kötü bişey desinde saldırayım kafası artık bi bırakın.Daha gerçekleşip gerçekleşmediği bilinmeyen bir şeyi ne savundunuz be
  • 07-04-2020, 13:15:21
    #62
    Askeri ücretlinin mesaisi den kesilen vergilerle alınan ve hala virüse rağmen çalışan işçilerin emeği tabiki cumhurbaşkanlığı hediyesi olacaktır Türk bayrağı olan bir zarf falan değil net fors ile ilgili olması gerekir tüm iyilikler
  • 07-04-2020, 13:16:30
    #63
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı istese, çiftçinin tarlasını öküzünü alıp kendi keyfine içkili balo parti düzenleyebilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese, istanbulda 3600 çocuk açlıktan ölürken kendisi yatlarda sefahat sürebilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese, izmirde insanlar açlıktan ot yerken kendi heykellerini yaptırabilirdi.
    Cumhurbaşkanı istese cezaevindeki katilleri teröristleri serbest bırakabilirdi.


    daha önce bunlar yapıldığında birileri alkışlıyordu. Ama bugünkü cumhurbaşkanı 3-5 fakir insana hediye gönderince birilerinin zoruna gidiyor.

    Dünya tarihi savaşlardan oluşur. Milletler devletler savaşla yer değiştirir. Biz de eskiden anadolulu degildik. Burası romalıların bizanslıların memleketiydi.

    Erdoğan iktidar olduğundan beri roma yunan ve bizans çocukları rahatsız olmaya başladı. Erdoğnın hataları vardır evet. Ama şimdi bakıyorum da bizansı özleyenler yunan hayranları iyice zirve yaptı.
    Sorun da bu bazıları için. Yapan Erdoğan.