• 07-04-2020, 12:24:56
    #1
    Herkese merhaba,

    Yanlıs anladığım, anlamadığım ya da kaçırdığım bir nokta varsa beni birileri aydınlatabilir mi? Biraz önce kapı zilim çaldı kapıyı açtım yanlış zile basmışlar. Karşı komşumuza bir polis elinde paketle bir şey getirdi. Cumhurbaşkanımızın size hediyesi dedi gitti.

    Karşı komşuda ikamet eden bir yaşlı amca var büyük bir ihtimalle kendisine polis bir ürün (65 yaş üstü olduğu için) ya da 1000 TL olan yardımı getirdi net emin değilim.

    Anlayamadığım husus şu, bunlar nasıl oluyorda Cumhurbaşkanımızın hediyesi adı altında verilebiliyor ? Bu uygulamaların adı "Cumhurbaşkanı Şahsi Hediyesi" olarak mı geçiyor?
  • 07-04-2020, 12:26:55
    #2
    Hediyeyi veren polis öyle söylemiş olabilir. Zorla zarfı verirken bunu söyleyeceksiniz diye birşey diyeceklerini sanmıyorum yada kolonya ve maske v.s dağıtılacaktı oda olabilir
  • 07-04-2020, 12:27:21
    #3
    BirTema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,

    Yanlıs anladığım, anlamadığım ya da kaçırdığım bir nokta varsa beni birileri aydınlatabilir mi? Biraz önce kapı zilim çaldı kapıyı açtım yanlış zile basmışlar. Karşı komşumuza bir polis elinde paketle bir şey getirdi. Cumhurbaşkanımızın size hediyesi dedi gitti.

    Karşı komşuda ikamet eden bir yaşlı amca var büyük bir ihtimalle kendisine polis bir ürün (65 yaş üstü olduğu için) ya da 1000 TL olan yardımı getirdi net emin değilim.

    Anlayamadığım husus şu, bunlar nasıl oluyorda Cumhurbaşkanımızın hediyesi adı altında verilebiliyor ? Bu uygulamaların adı "Cumhurbaşkanı Şahsi Hediyesi" olarak mı geçiyor?
    Buna siyasi propaganda deniyor ve devletin imkanlarını kendi siyasi çıkarı için kullanmak oluyor yapılan işin tam karşılığı da.
    • the_white
    • Akbas
    • John
    the_white, Akbas, John ve 50 kişi bunu beğendi.
    53 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2020, 12:27:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Devletin vatandaştan aldığı parayı sanki cumhurbaşkanın parası gibi dağıtması yenilir yutulur şey değil polis devletin polisimi sarayın polisimi belirsiz
  • 07-04-2020, 12:27:57
    #5
    Tipik yancı diyebilirim, bende şahit oldum dün.
  • 07-04-2020, 12:28:00
    #6
    Geçen günde aynı bir paylaşım olmuştu sanırım uygulanan bir konu olabilir.
    Umarım ihtiyaç sahibi insanlara ulaşır.
  • 07-04-2020, 12:28:55
    #7
    Muhtemel kişilerin kurduğu bı ifadedir, bariz olarak bu ifadeyi kullanıp verin diye bir talimat geldiğini sanmıyorum. Bu tarz sosyal işlerin ne derece sistemli ve nizami yurutuldugu, bu işleri icraa eden saha petsonellerinin ne derece yorum katdigiyla alakalıdır.
  • 07-04-2020, 12:28:57
    #8
    Kömür desem mevsimi değil... Makarna desem karaborsaya düşecek yakında. Maske desem zannetmiyorum... Kedidir o kedi...
  • 07-04-2020, 12:29:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kriz dönemlerinde, devletin arkanda olduğunu hissettirmek herkesi rahatlatır.
    Durum tam olarak budur. Söylenen laflara, sözlere bu kadar takılırsanız evin yolunu bulamaz kimse.