Herkese merhaba,

Yanlıs anladığım, anlamadığım ya da kaçırdığım bir nokta varsa beni birileri aydınlatabilir mi? Biraz önce kapı zilim çaldı kapıyı açtım yanlış zile basmışlar. Karşı komşumuza bir polis elinde paketle bir şey getirdi. Cumhurbaşkanımızın size hediyesi dedi gitti.

Karşı komşuda ikamet eden bir yaşlı amca var büyük bir ihtimalle kendisine polis bir ürün (65 yaş üstü olduğu için) ya da 1000 TL olan yardımı getirdi net emin değilim.

Anlayamadığım husus şu, bunlar nasıl oluyorda Cumhurbaşkanımızın hediyesi adı altında verilebiliyor ? Bu uygulamaların adı "Cumhurbaşkanı Şahsi Hediyesi" olarak mı geçiyor?