BirTema adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hala artniyetli olarak yazmıyorum. Dostane şekilde fikirlerimi söylüyorum. Mesele okumak yada anlamak değil.
İçinde bulunduğumuz süreç tahmin edilenden , ekranlara yansıyandan çok daha sıkıntılı.
Süreç böyleyken ben sadece hala şu ortamda vay o parti şöyle yapmış , bu parti böyle yapmış. O partili otobüsü azaltmış bu partinin adamları toplanmış otobüs basmış tarzına karşıyım.
Umarım anlatabilmişimdir.