1,5 milyar TL bağış toplanmış bu miletten şu ana kadar. Zahmet olacak ama üç beş dandik maske de verilebilsin.
O işler öyle olmuyor işte. Web sitesi yönetmiyorsunuz, ülke yönetiyorsunuz. Arkadaşın konusuna odaklanalım. Derneğe üyesiniz 1000₺ parayı 10 kapıya dağıtmanız istendi. Siz de Ya bir kapıya da ben vereyim dediniz cebinizden çıkarıp verdiniz. Derneğin değil sizin hediyenizdir o. O nedenle belki bir semtte veya bazı bölgelere Cumhurbaşkanı kendi cebinden kolonya vs dağıtmıştır. Konuyu ayrıntılı bilmeden yorum yapmayalım. Hepimiz için geçerli.