Ben bilmediğim için buradan sordum ? Cumhurbaşkanı'nın şahsi bir uygulamasımı var ? Cevaplara göre olmadığını gördüm. Polise ne söylendi, ne söylenmedi emin olamayız. Yani ne siz söylenmemiştir diyebilirsiniz ne ben söylenmiştir diyebilirim.
Bak dostum, konuyu açmışsın. Böyle söylendi diye, şimdi söylendi diyemem diyorsun.
Hala artniyetli olarak yazmıyorum. Dostane şekilde fikirlerimi söylüyorum. Mesele okumak yada anlamak değil.
İçinde bulunduğumuz süreç tahmin edilenden , ekranlara yansıyandan çok daha sıkıntılı.
Süreç böyleyken ben sadece hala şu ortamda vay o parti şöyle yapmış , bu parti böyle yapmış. O partili otobüsü azaltmış bu partinin adamları toplanmış otobüs basmış tarzına karşıyım.
Umarım anlatabilmişimdir.