Efendiliğini koru terbiyeni takın. Sen değil siz!!!
Siz değil, sen.
Memurlar net ve ekşi sözlükte bununla ilgili çeşitli kurumlar (polis, öğretmen, BOTAŞ,) başta olmak üzere birçok haber ve yazı var. İç işleri bakanı Süleyman Soylu'nun da açıklaması varmış onu da az önce gördüm linki ararken. Kurumlar kendi içinde böyle bir uygulama yapabilir buna karışamayız ama kimse bu dilekçeleri imzalamak zorunda değil diye.
Yapamazlar... Bunun adı baskı ve fişlemedir.