Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik olmayın.İkimizde biliyoruz ki kimse yapmaz. Hiç kimse bu ülkede mevcut istediği parti iktidardayken eleştri yapmaz. Ülke eleştriye kapalı. Siz kendinizi kandırmaya devam edin.
Kimin komik olduğu bariz ortada. İnanın kimin kendini kandırdığı da ortada. Allah yardımcınız olsun, durum vahim.