Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söyleme takılmakta haklısınız hocam, ama bunun sonu yok. A partilide, B partilide , C belediyeside olsa aynısını yapar. Ülke zaten bu yüzden kim gelirse gelsin yıllardır yönetilemiyo.
Bayılıyorum şu düşünceye... A partisi, b partisi de olsa aynı şeyi yaparmış. Merak etme arkadaş, biz sıra B partisine geldiğinde de aynı eleştiriyi yapacağız C partisine geldiğinde de. Siz böyle kendinizi kandırıp durun.