Normal bir ülkede bu tarz yardımlar Cumhurbaşkanımızın hediyesi, meclis başkanımızın gönlünden kopmuş şeklinde yapılmaz. Bunu diyebilmesi için cebinden veriyor olması lazım parayı. Bu parayı size devlet verir, kişiler değil. O devleti var edende senin-benim vergilerimdir. Yani çok siyasete girip başımızı derde sokmayalım ama fanatik olmayın bu kadar.