Bırakın hocam yakınlarınızda azınlıktan olup burs alan, kykda kalan olunca sesinizi çıkarmıyorsunuz. Ben muhalefet partisine mensup olup 1000₺ alan 4 aile tanıyorum sadece.
Toplu iğne alan yok valla yakınlarımda Devletten, Devletin D sinde ne çalışan akrabam var ne yakınım, ne de bir çöp gördük 18 senedir devletten, yazarım da yazarım ispatlarım da ispatlarım çok netim bu konuda sonuna kadar.