PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azgın azınlık vb söylemler ile bizi dışlayıp etiketleyip mimlediği için olabilir mesela. Ya da şu an bende ihtiyaç sahibiyim ve e-devlete de 2 kez başvuru yaptım ama nedense halen o hediye bana gelmiyor neden olabilir sence, azgın azınlıktan olduğum için mi?
Devam edeyim mi yazmaya?
Bırakın hocam yakınlarınızda azınlıktan olup burs alan, kykda kalan olunca sesinizi çıkarmıyorsunuz. Ben muhalefet partisine mensup olup 1000₺ alan 4 aile tanıyorum sadece.