teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyla alakalı, bir kaç kurumdan bilgi aldıktan sonra bizzat sana da bilgi vereceğim Memur kesimden çok tanıdığım var daha bir tanesinden duymadım.
Memurlar net ve ekşi sözlükte bununla ilgili çeşitli kurumlar (polis, öğretmen, BOTAŞ,) başta olmak üzere birçok haber ve yazı var. İç işleri bakanı Süleyman Soylu'nun da açıklaması varmış onu da az önce gördüm linki ararken. Kurumlar kendi içinde böyle bir uygulama yapabilir buna karışamayız ama kimse bu dilekçeleri imzalamak zorunda değil diye.