devletin başında olan adamın ünvanından mı rahatsız oluyorsunuz, şahsından mı.
Azgın azınlık vb söylemler ile bizi dışlayıp etiketleyip mimlediği için olabilir mesela. Ya da şu an bende ihtiyaç sahibiyim ve e-devlete de 2 kez başvuru yaptım ama nedense halen o hediye bana gelmiyor neden olabilir sence, azgın azınlıktan olduğum için mi?
Devam edeyim mi yazmaya?