delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devletin başında olan adamın ünvanından mı rahatsız oluyorsunuz, şahsından mı.
Azgın azınlık vb söylemler ile bizi dışlayıp etiketleyip mimlediği için olabilir mesela. Ya da şu an bende ihtiyaç sahibiyim ve e-devlete de 2 kez başvuru yaptım ama nedense halen o hediye bana gelmiyor neden olabilir sence, azgın azınlıktan olduğum için mi?
Devam edeyim mi yazmaya?