• 10-01-2020, 23:30:50
    #10
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10
    Çok şükür artık üniversite okuyorum.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ortaokulu da açıktan okumuştum. Açık lise okurken yandan açık meslek lisesi de okumuştum. Akşamları millet evine gidince oyalanırdık.

    Hedefim Bilgisayar Mühendisliği bakalım hayırlısı.
  • 10-01-2020, 23:32:52
    #11
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefim Bilgisayar Mühendisliği bakalım hayırlısı.
    Açık meslek programlamaydı.
    Üni. de açıktan bilgi yönetimi sonra da uluslararası ilişkiler bitirdim.
    İlerde birşeyler daha bitiririz, okumaktan nefret ederim ama yapıyoruz birşeyler.
  • 10-01-2020, 23:32:54
    #12
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Açık lisede okuyorum ve bitirmeye çalışıyorum. Hedef Üniversite inşallah.. Bitirebilen varmı varsa kaç yılda bitirdiniz?
    Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.
  • 10-01-2020, 23:34:05
    #13
    Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.
  • 10-01-2020, 23:34:26
    #14
    ThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.
    AkÅŸam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık meslek programlamaydı.
    Üni. de açıktan bilgi yönetimi sonra da uluslararası ilişkiler bitirdim.
    İlerde birşeyler daha bitiririz, okumaktan nefret ederim ama yapıyoruz birşeyler.
    Normalde normal okuldan olarak bitirmek isterdim, ama bunuda bitireceğiz bakalım.
  • 10-01-2020, 23:37:27
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bayağı uzun sürdü. 2010 dan 2019 a ancak bitirdim. 😁 Tabi hiç çalışmadık çoÄŸu zaman adam akıllı sınavlara girmedim. 1 sene de askerde giremedik. Ama çıkan sorulara ve kitaplara çalışırsan her türlü 3 4 senede bitirirsin. Ben liseden de sıfır puanla geçmiÅŸtim. Bazı kiÅŸiler liseden puan alarak geçiÅŸ yapıyor.
  • 10-01-2020, 23:38:15
    #16
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10
    Çok şükür artık üniversite okuyorum.
    10 fazla deÄŸilmi biraz ya

    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.
    Normalde pek fazla aldırmıyorum ama ciddi şekilde çalışıp bitireceğim karar verdim bakalım bilgi için teşekkür ediyorum
  • 10-01-2020, 23:39:37
    #17
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AkÅŸam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.
    Normal lise gibi devam zorunluluğu olan bir lise, ben 2 kere lise1 de kalınca okuma hakkım elimden alındığı için oraya geçmiştim. 2007/8 de başladım ben çok sıkı değildiduk gitmiyor okula şuan nasıldır bilmiyorum.
  • 10-01-2020, 23:40:20
    #18
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bayağı uzun sürdü. 2010 dan 2019 a ancak bitirdim. 😁 Tabi hiç çalışmadık çoÄŸu zaman adam akıllı sınavlara girmedim. 1 sene de askerde giremedik. Ama çıkan sorulara ve kitaplara çalışırsan her türlü 3 4 senede bitirirsin. Ben liseden de sıfır puanla geçmiÅŸtim. Bazı kiÅŸiler liseden puan alarak geçiÅŸ yapıyor.
    Deneyeceğiz bakalım en kısa sürede bitmesi dileğiyle