Hedefim Bilgisayar Mühendisliği bakalım hayırlısı.
Açık meslek programlamaydı.
Üni. de açıktan bilgi yönetimi sonra da uluslararası ilişkiler bitirdim.
İlerde birşeyler daha bitiririz, okumaktan nefret ederim ama yapıyoruz birşeyler.
Açık lisede okuyorum ve bitirmeye çalışıyorum. Hedef Üniversite inşallah.. Bitirebilen varmı varsa kaç yılda bitirdiniz?
Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.
Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.
Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.
AkÅŸam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.
Açık meslek programlamaydı.
Üni. de açıktan bilgi yönetimi sonra da uluslararası ilişkiler bitirdim.
İlerde birşeyler daha bitiririz, okumaktan nefret ederim ama yapıyoruz birşeyler.
Normalde normal okuldan olarak bitirmek isterdim, ama bunuda bitireceğiz bakalım.
Benim bayağı uzun sürdü. 2010 dan 2019 a ancak bitirdim. 😁 Tabi hiç çalışmadık çoÄŸu zaman adam akıllı sınavlara girmedim. 1 sene de askerde giremedik. Ama çıkan sorulara ve kitaplara çalışırsan her türlü 3 4 senede bitirirsin. Ben liseden de sıfır puanla geçmiÅŸtim. Bazı kiÅŸiler liseden puan alarak geçiÅŸ yapıyor.
Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.
Normalde pek fazla aldırmıyorum ama ciddi şekilde çalışıp bitireceğim karar verdim bakalım bilgi için teşekkür ediyorum
AkÅŸam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.
Normal lise gibi devam zorunluluğu olan bir lise, ben 2 kere lise1 de kalınca okuma hakkım elimden alındığı için oraya geçmiştim. 2007/8 de başladım ben çok sıkı değildiduk gitmiyor okula şuan nasıldır bilmiyorum.
Benim bayağı uzun sürdü. 2010 dan 2019 a ancak bitirdim. 😁 Tabi hiç çalışmadık çoÄŸu zaman adam akıllı sınavlara girmedim. 1 sene de askerde giremedik. Ama çıkan sorulara ve kitaplara çalışırsan her türlü 3 4 senede bitirirsin. Ben liseden de sıfır puanla geçmiÅŸtim. Bazı kiÅŸiler liseden puan alarak geçiÅŸ yapıyor.
Deneyeceğiz bakalım en kısa sürede bitmesi dileğiyle