Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.