ThanatosPre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.
Akşam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.



AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık meslek programlamaydı.
Üni. de açıktan bilgi yönetimi sonra da uluslararası ilişkiler bitirdim.
İlerde birşeyler daha bitiririz, okumaktan nefret ederim ama yapıyoruz birşeyler.
Normalde normal okuldan olarak bitirmek isterdim, ama bunuda bitireceğiz bakalım.