AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10
Çok şükür artık üniversite okuyorum.
10 fazla değilmi biraz ya

GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesleki açıköğretim lisesi mezunuyum ilk yıldan sonra geçmiştim, sınavlar çok basit, sitenin test bölümü vardı şu an var mı bılmıyorum ama birebir ordan geliyordu sınavda da. eğer test kısmı kaldırıldıysa cıkmıs sorulara bak dostum çok rahat geçersin.
Normalde pek fazla aldırmıyorum ama ciddi şekilde çalışıp bitireceğim karar verdim bakalım bilgi için teşekkür ediyorum