Benim bayağı uzun sürdü. 2010 dan 2019 a ancak bitirdim. 😁 Tabi hiç çalışmadık çoğu zaman adam akıllı sınavlara girmedim. 1 sene de askerde giremedik. Ama çıkan sorulara ve kitaplara çalışırsan her türlü 3 4 senede bitirirsin. Ben liseden de sıfır puanla geçmiştim. Bazı kişiler liseden puan alarak geçiş yapıyor.
Deneyeceğiz bakalım en kısa sürede bitmesi dileğiyle